Prensesannesi44 Evet malesef eşler refakatçı olarak alınmıyor yani daha doğrusu servise erkek alınmıyor. Şuan için sadece kendimizi düşünüyoruz haklı olarak ben de olsam eşim yanımda olsun isterim. Ama orası doğum sonu servisi ve doğum sonrası bol bol hareket ve yürüyüş yapmanız gerekecek gaz çıkışınızın olması için. Bu sebeple servis içerisinde kendini toparlayabilen/toparlayamayan çok lahusa oluyor. Kanaması olan, kıyafeti kirlenen, südyen kullanmak istemeyip içi görünen yani bin bir türlü durum söz konusu. Tek kişilik odalar olduğu gibi çift kişilik odalar da mevcut. Doğum yapmışsınız ve yan tarafınızda bir lahusanın eşi var, bu sizi rahatsız edebilir. Tamamen hasta mahremiyetinden kaynaklı. Doğum olduktan sonra tabi ki babaları içeri alıyoruz 20 dk/yarım saati birlikte geçiriyorlar. Yanınızda özellikle ilk doğumunuz ise kesinlikle bilinçli yardımcı biri olmalı emzirme konusunda özellikle. Sezaryen sonrası bakanlığın prosedüründe 48 saat hastanede kalmalısınız. Sonrası taburculuk 🌸