Bebekhemsiresi-1 anladımm, valla tam planlı sayılmaz ama pazar gününe çağırdılar beni çünkü artık günüm doldu bitirdim sancım olmadığı için bekletiyoruz 39. a kadar demişlerdi 39. olunca geliceksin demişlerdi pazar günü gidicem o yüzden inşallah o gün alınırım sezeryana, fakat ameliyat öncesi zaten kendileri yapıyor diye biliyordum covid testini bunu ayrıyetten benim mi istemem gerekiyor bilmiyorum ben gebeye de refakatçisinede test yapıyorlar diye biliyordum 🤔🤷🏻♀️