Zhrblt canım öncelikle 2 numarayı ilk 6ayda kullanamazsın deliğinin büyük olmasından dolayı akar Allah korusun boğulma tehlikesi var o yüzden 1 numara almalısın. Ama ilk aylarda zorda kalmadıkça lütfen biberon verme inşallah sütün bol bol olur sağsan bile şırınga ya da kaşıkla ver biberonu zorda kalırsan tabi verirsin emzik konusunda da bende asla vermem falan diyordum ama büyük kurtarıcı 🙊 zaten her çocuk almıyor markalara gelirsek biberonu lansinoh ya da avent alabilirsin ikisinin ucu da anne göğsüne benziyor nuk da iyi emzik olarak da Philips avent ultra air ya da avent ultra soft alabilirsin çok iyi hava kanalları falan var içerisinde başka marka istersen de bibs alabilirsin ama avent ultra air ilk tercihim 👍🏽