Kızlar selam. Ben şöyle bişi düşünüyorum. Aslında biberon ve emzik düşünmüyodum sütüm olacağına eminim diyerek. Fakt bizim aracımız yok istanbulda otobüsle bi yere giderken trafik malum 20 dk lık yol bu buçuk saate çıkabiliyo. Bu nedenle bende sütümü sağıp çıkmadan biberona koyuyum nolur nolmaz diye düşünüyorum. Emzik de çok zorda kalmadıkça vermiyim diyorum. Tabi bu benim düşüncem yani sonrası kullanadabilirim baktım olmuyo 😅😅 benim sizden ricam nası bi biberon almalıyım bunların numaraları felan oluyomuş özellikle avent. Bi bayan iyi araştırın öyle alın demiş neye göre nası alacam bunu ben bide 0 6 ayla 6 dan sonra ki ayların biberonu oluyomuş. 6 dan sonrasını alsam ilk aylarda kullanamaz mıyım acaba. ? Bide emzik önerisi rica edicem şimdiden teşekkürler 😇🙆🏻♀️🎀