Gzm14 Sefa hocada iki aşılama yaptırmıştım çok önce bu korona muhabbeti olmadan önce kendisi muayne ediyordu açıklaması güzeldi Oğuz bey i numune den tanıyorum ilk iğnesiz asilamami da o yapmıştı ama ben ona giderken her gittiğimde farkı bir asistan ile muhatap olmaktan çok rahatsız olmuştum her seferde başa sarıyor gibiydim. Kendisi muayne ettiği zaman güzel ilgileniyor.