Gizoo87 aslzyn44 1 saat daha geciksek sabah, Allah korusun sonuç çok kötü olabilirdi. Strese girmiş, sabah NST de kalbi yavaşladı ve durdu. Sonra zayıf zayıf tekrar döndü o an herkes çok korktu. Çok şükür atlattık sağ olun 🙏🙏
aslzyn44 Gizoo87 çok sevindim çok şükür geri gelmiş atışları dogdu ya artık bi gelsın en guzel sekılde buyutursun en zor kısımları atlattın peki doktor soyledı mı su neden bitermiş nasıl anlasılırmıs
civciv1520 Görümcem de 33 hafta da 2300 Gr doğum yaptı 6 gün kaldı kuvozde çok şükür ikiside çok iyi şimdi , moralini bozma kilosu da çok iyi Rabbim hepimizi evlatlarımıza sağ salim bağışlasın inşallah 🥰
Gizoo87 aslzyn44 bazen net bir sebep olmuyormuş. Plesanta damarlarıma bakıldı iyi durumdaydı. Bebekte fetal bir durum da olabiliyormuş çok şükür o da yoktu gelişmeye devam etmiş güzelce. Nadir bir durum galiba benimki. Bu arada merak eden olursa İzmir Çınarlı hastanesinde oldu doğum. Hastane eski evet ama çalışanlar harikaydı çok güzel ilgileniyorlar çok rahat ettim