Gizem957 göremedim hiç. Ameliyathane epidural yaptılar ama bekleyemediler uyuttular ardından. Hiç göremedim. Sonra ambulansla götürdüler. Eşim video çekmiş sadece. Sürekli ağlıyor kuzum. Hep pozitif olun lütfen beni gerçekten iyi düşünceler ayakta tuttu. Kendinizi, bebeğinizi çok iyi takip edin. Pozitif fakat, gerçekçi, ehemmiyetli olmak çok önemli cidden. Hiçbir şey olmaz inşallah. Benim arkadaşlarımın 800 900 g doğan bebekleri bile çıktı çok tatlılar şimdi 😊