Sblglc ne tuhaf yorumlar okudum öyle. Mama, şekerli su, soda, sarı tülbent vs. 🤦🏻♀️ Bol bol emzirin. Gündüz 1,5 saat gece de 2 saatten fazla uyutmayın emzirin. Sarılığın tek çaresi emzirmek. Mama doktor kontrolünde anne sütü yokluğunda verilir, kafaya göre değil. Oğlumda da vardı, hatta uzayan sarılıktı. Sütüm de vardı, gayet de güzel kilo alıyordu. Ama sarılığı var diye bir kere bile mama vermek aklımdan geçmedi. Doktor da ver demedi zaten. Siz de bol bol emzirin, bol bol idrar yaparak atlatsın sarılığı. Hem de emzirdikçe sütünüz artar. Bir de çok sıcak tutarsanız daha çok mayışıp uyur. Biraz ortam sıcaklığını düşürebilirsiniz.