Merhaba arkadaslar 6 gunluk bir bebegim var sarilik testinde sali gunu 12 bugun ise 14 cikti bebegim kilo almaya baslamis kaka rengi normale dondu ama ne yaparsam sarilik yukseldi bide bebegin vucudu sanki isilik gbi oldu doktor bebegi cok sarmissiniz dedi sicaktan olmustur ama ayaklari da soguk sarin flan diye garip garip konustu. Acaba bebegi sarilik olanlar degeri nasil dusurdunuz ya da doktorunuz neler onerdi yardimci olursaniz sevinirim