Bölgeye gitmiştim kadın doğum uzmanı yönlendirdi ama periontolog içeri bile almadı beni güya riskli değilmişim geç kalmışım falan suratıma kapıyı kapattı öylece kaldım ikiz olduğu için başka testlerde yapılmıyor bence özel şansınız var ise deneyin çünkü tuhaf bir doktor anlamadım taa ağrıdan gitmiştim bide ama aldırış etmedi