Bölge hastanesinde detaylı olduğunu sanmıyorum çünkü cihazlar çok eski ,ultrason kağıdı verilmiyor ve doktor bebeği zor görüyor zaten. Ben ikili test içinde gitmiştim ikili test de yapılmıyor boş yere randevu aldım yani..Gidip Lokman hekimdeyaptırdım ikiliyi. Siz yinede bölgeyi arayın isterseniz..