Nesliihan İnsanlarımıza herşeyi beğendirmek çok zor sanki kendileri dört dörtlükmüş gibi,kendi çocuğumuzun isimlerinin hesaplarını da veriyoruz.
Bence isim çok güzel hem eşinin de oğlu oluyor onun da isim seçmek hakkı😊
Biz de nasip ederse allah ATLAS ADEM koyacağız Adem eşimin hiç görmediği 7 yasında ölen abisinin ismi
akranalarım duyunca Atlas da neymiş başka şey kalmadı mo dediler,kendileri herşeyi dört dörtlük biliyorlar sanki,sallamadım bile 😊