dlnyny insan işte biraz üzülüyor takıyor kafaya acaba doğrumudur diye endişeleniyor bi yandanda düşününce herkesin ismi ölen bi başkasında var aslına ben Neslihanım dünyada tek ben mi kaç tane ölen neslihan isimli vardır , ama anne olunca mı insan daha cok endişe ediyor , bilmiyorum ki her söylenene korku endişe oluyom düşünüyom takıp , hayırlısıyla kucağımıza alalımda allahta uzun ömürler versin inşallah herkesn yavrusuna