archmom Semraersoyyyyy 20 ve 24. Haftada yaptırdım . Çok agrılı geçti . Buz koydum o biraz rahatlatmıstı . 2. Doz bana daha agır geldi onda parol kullanmak durumund kaldım 🙏🏻
Semraersoyyyyy Suheyla06 tetenoz aşısı vuruldum kızlar vurulan varmı çok ağrı yapiyo bunun için ne yapmam lazm gecmesi icin
Suheyla06 Semraersoyyyyy ayy bende çok çektim ağrısını ne yatabildim nede kolumu kaldırabildim parol içtim en sonunda
Buketkucuk Semraersoyyyyy buz kompress yapabilirsin fakat bunun dışında yapabileceğin pek birşey yok maalesef, kolunun üzerine uzanmamaya çalış gerçi istesen de uzanamıyor insan ama🙊 2-3 gün sürüyor ağrısı gittikçe azalıyor sonra da geçiyor zaten sabret🙏🏼
Melike-Alya Semraersoyyyyy ben vurulduktan sonra geldim biraz uzandım aonra duş aldım bi aıkıntı olmadı
Semraersoyyyyy Nelmali İnsallh geçer bende oyleym duş almak istiyorum size alın veya almayın dedilermi
Nelmali Semraersoyyyyy bugün aldım uyaran olmadı zaten 2 gün yıkamayın çocukları derler aşı sonrası ama ben hiç düşünmemiştim duştan sonra ağrısı biraz arttı
Atesbeyinannesi Semraersoyyyyy bana ebe aşıdan sonra 3 gün duş alma dedi canım bekle bir 3 gün istersen 🤗 bu arada ağrısı normal benim de 3 gün ağrım oldu pamuğa limon kolonyası döküp aşı yerine sürüyordum biraz rahatlatıyordu 🤗
Melike-Alya Hiç bişey yapamayacaksın balım o kolunu çok kullanma yeter ben iki tane vuruldum ilk vurulduğumu 2 hafta kaldıramadım felaket ağrıyodu kaldırırken o kolumla çok bi iş yapamadım ama ikincisi o kadar ağrılı olmadı