Canım makineden olduğunu sanmıyorum aynısı var bende de sentetik 40 devir 600′de yıkıyorum. Asla kırışmıyor. Bence senin perdelerden ötürü olabilir bazıları ütü isteyen cinsten oluyor malesef. Ben alırken tülcüye öyle demiştim asla ütülemez istemiyorum öyle modelleri göster bana diye.