MeLikeKkbarutu seninle aynı durumu paylaşıyorum seni çok iyi anlıyorum rabbim yardımcın olsun ilk toz u az veriyorlar sakın umutsuz olma ikinci toz bi tık daha yukarda üçüncü dozda toplanıyor umarım ilk dozda kabul eder üzülme dik dur 2 kilo süper kucağımıza alıcaz öpüp kokluycaz bu günler geçicek onlar orda bizden daha iyi bakıyorlar sağlıklarına kavuşsunlar çok öper koklarız