MeLikeKkbarutu allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım. Bizler brbeklerimizi 32 hafta beklemişiz 3 haftada bekleriz allahın izniyle. Allah bebeğini korusun ona sağlık sıhat şifa versin. İçini ferah tut güle oynaya alacaksın bebeğini kucağına 🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤️