Mgestn Merhaba ben dün 2li testte girdim cinsiyeti sordum erkeğe benzettim dedi arkadaşıma da aynı doktor demişti haftaya daha da netleşir dedi hem görüntü olarak usg de hem de erkeğin kıza göre kalp atış hızı daha fazla olması da cinsiyeti belirlemede yardımcı olabiliyor bir kızım var 4 yaşında RABBİM önce sağlık versin cinsiyet önemli değil tabi ki nasip ederse erkek evlat sahibi de oluruz İNŞALLAH 🤗