B_isik merhaba, yüksek tansiyon erken doğum sebebidir .Doğum yakın olunca zaten el ve ayakta şişmeler olur ki tansiyon yüksek olunca da şişme olur. Sakin kalmaya çalışın stres daha da yükseltir.Nar yiyerek ya da limon içerek tansiyonunuzu dengede tutmaya çalışın. Uyumaya çalışın ki uykuda normale dönebilir. Ben de yüksek tansiyon yaşıyorum malesef. Bu sürede mutlaka bebek hareketlerini takip edin. Hareketlerde azalma hissederseniz , limon vs. Rağmen tansiyon düşmez ise doktora gidin ihmal etmeyin. Bu kadar sona yaklaşmış iken biraz bazı şeyleri göz ardı edin. Sadece ultarason muayenesi yapıp gerekirse serum takip yollayacaklar sizi.