Melehat45 Aysennnaysen 8 ay önce anestezisiz çekildim tüplerin açık ve bı sıkıntı görünmedi ama ona rağmen gebelik oluşmadı malasef
Didemmmmm Aysennnaysen ben rahim filmi çektirdikten sonra hiç adet olmadan hamile kaldım 🙏 Rabbım isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏
Didemmmmm Aysennnaysen hayır hiç sorun yoktu. Ben 2 defa bebeğimi kaybettim. Sonra da 2 yıl olmadı onun için yaptırmıştım. Yaptırdığım ay da hamile kaldım 🙏
Oykununannesi55 Aysennnaysen hsg çektirdikten snra aşılama yaptırdık tutmadı bı sonraki ay kendiliğinden oldu çok şükür inşallah sizinde olur