@Aysennnaysen Eğer korkun varsa korkmana hiç gerek yok anestezili olacağın için hiç bişey hissetmiceksin derin bir uykuya dalıp uyanıyorsun sadece 😊Benim sana tavsiyem film çekildikten sonra hafif bir kanaman gelicek ama çok yoğun olmamıştı bende kişiden kişiye değişir diye düşünüyorum pedin takılı olarak git direk giyersin ben öyle yapmıştım, 10 15 dk lık bir işlem ben hiç bişey hissetmemiştim işlem bittikten sonra dr direk zaten sonucu söyleyip ayrıca cd olarak da yapılan işlemi vermişti, çok şükür bi tıkanıklık çıkmadı, rahim filmi çekildiğim ay hamile kaldım çok şükür şu an 15 haftalık oldu 🥰