[silindi] Elcnbykckr aa öyle mi ne güzel. ☺️ Sizin nasıl gidiyor belirtiler neler kan verdiniz mi muayene oldunuz mu.☺️
Elcnbykckr [silindi] canım kan verdim 3kez. doktoru aradım 26sında gel dedi anca gözükür karnından dedi sen naptın
[silindi] Halidebilbik bu yediklerin bebek için mi hani bazı besinler vardır ya bebeğe yarayan onlardan mi yani öyleyse bende yiyeyim diye soruyorum canım.☺️
Halidebilbik [silindi] EVt canım bebek için internetten araştırdım iyiymiş bunlar en yemek yiyemiyorum en azından bunları yiyorum yoksa vicdan azabından ölürüm 😏 Bide Folik asit kullan bizler bir şey yiyemiyoruz ama o ilaç vitamin çok işe yarıyor
[silindi] Elcnbykckr bende adete üç gün varken vermiştim 74 çıkmıştı bugün beşinci gün tekrar verdim 856 çıktı çok şükür bende iki hafta sonra falan gitmeyi düşünüyorum ALLAH ın izniyle.☺️
Elcnbykckr [silindi] benim sanırım 1-2gü geç döllenme gibi geliyor bana doktor tarihimi belki de değiştirir
[silindi] Halidebilbik acile gittim canım kan değerlerime beta HCG falan baktılar ama kadın doğuma gitmedim hala.
Halidebilbik [silindi] anladım inşallah Allah bize o minik kalp atışlarını duymayı nasip eder canım 😘♥️