Kızlar ben şu an 4+6 hamileyim ilk öğrendiğim zaman acayip iştahım açılmıştı ve göğüslerimde çok feci ağrı vardı ama bu bir kaç gündür hiç bir şey yiyemiyorum canım hiç bir şey yemek istemiyor ve göğüs ağrılarım gitti daha hastahaneye hiç gitmedim randevu aldım bir hafta var haftaya gidecem ama içim içimi yiyor sizce bir sıkıntımı vardır böyle olan varmı hiç daha önce bir kürtajım oldu bundan önceki hamileliğimde de tam tersiydi ondan böyle tedirgin oldum değişebiliyormu😔😞