Umran55 Gurbetci53 ben 14. Haftamda ogrendim hatta 14 e bile girmemistim 12. Haftada erkege benziyor dedi 14 de kesin erkek dedi
Gurbetci53 Umran55 erkekler erken belli oluyor sanırım. 😊Allah hayırlıca kucağına almayı nasip etsin inşallah
Leyla04 balbocegimm Benimde son adet tarihim 18 Ocak cinsiyeti daha öğrenemedim heyecanla bekliyoruz 🌺
milla-s balbocegimm benim 31 Aralık son adetim, dün öğrendik biz de erkekmiş. Ama yine de detaylıya kadar bi yanılma payı verdim ben😅