Umran55 Gurbetci53 ben 14. Haftamda ogrendim hatta 14 e bile girmemistim 12. Haftada erkege benziyor dedi 14 de kesin erkek dedi
beyzanur_kbn Masaliyam13 benim de 13 ocak😊bakalim bayramdan sonra gidiyim kesin ogrenirim diyorum sabredemezsem daha once giderim🙊
GulcanDongel Benim 30 ocak, 10+1 haftalığım, daha öğrenemedik. 23ünde gidicez ense kalınlığına bakıcak, belki tahmin de bulunur diye düşünüyorum 😊
Masaliyam13 beyzanur_kbn bende çok sabırsızım ve heyecanlıyım 2 oğlum var bi prensesim olsun istiyorum 😘☺️
balbocegimm Masaliyam13 3.cnm 2 prensesim varda birde oglum olmasını cok istiyorum tâbi en önemlisi sağlıklı olması
Meltem01 balbocegimm ben 11+1 haftalığım dün doktora gittik ikili test yaptı bide tahmin etti kemik yapısına göre erkeğe benzıyor dedi ama bakalım 1ay sonra tam netleşir🙏🏻❣️
Merve-1109 balbocegimm beeen 1 ocak son adet tarihim 15+1 im doktor %100 erkek dedi özel kliniğe gidiyorum detaylı ultrason gibi açtı gösterdi pipisini net olarak belli değişmez dedi canım
PerinU balbocegimm son adetim ocak ama tam öğrenemedik cinsiyetini sadece tahminde bulundu doktorumuz 12+3 üz
Gzey123 balbocegimm benm de 27 ocak haftaya perşembe günü randevum var 12 haftalık olcaz doktor söyler mi bilmiyorum 😊 ilk gebeliğim olunca sağlıklı olsun yeter