gizemdogan Kızzlaaarr 37+6 dan selamlar. İnternetin dediğine göre gelen şey nişan. Çok heyecanlıyım 🙈
melegim_ve_ben gizemdogan Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bebişinizi 🤲😍 Başlık çok hoş ama😂😂😂
ysfali06 gizemdogan benimde ilk nişanım 37+6da gelmişti 38+2de de oğluşumla kavuştuk 🐣 darısı sağlıkla size inş 🌸
gizemdogan melegim_ve_ben Çok teşekkür ederim canım benim 😍 Hayırlısıyla sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah 😘
Turunculimon gizemdogan normal akıntı dan nasıl ayırt ettiniz peki? Bende 37+0 dayım ve heyecanlandımmm
gizemdogan Turunculimon normal akıntıdan çok farklı görünce heyecanlandım ama bilmediğim için asla emin olamadım 😂 Hemen buradaki eski postalardan baktım, internete yazdım öyle emin oldum 😍