Merhaba next den ilk deda sipariş verdim yardımcı olur musunuz?
siparişimi verdim ödememi yaptım, siparişim alındığına dair mail geldi sadece. Başka mail gelmedi. Sipariş takip nosu falan yok sipariş vereli 1 hafta oldu. Süreç nasıl ilerleyecek acaba yanlış bişey mi yaptım ki ?