Demir06 merhaba siparişlerim bugün elime ulaştı, gümrükte biraz geç cıktı yoğunluktan sanırım. Burda gümrüğe gelince size mail atıyolarlar vergiyi verilen ibana ödüyosunuz sonra kargoluyorlar hiç sorun yaşamadım, tam istediğim gibi ürünler 2. siparişi vereceğim ☺️