Babyto-Mom 30 haftalık hamileyim. Dün geceden beri ateşim çıktı. Bütün her yerim ağrıyor. Bacaklarım sanki kopuyor kesinlikle uyuyamıyorum ağrılardan ağlıyorum resmen. Sahurdan sonra test verdim. Cavid geçiren anneler korona olabilir miyim???
MerveDurr Babyto-Mom testin sonucu cıkar zaten bugün falan her belirti covid olmuyor ama belli de olmaz
Mervensn1 Babyto-Mom ben gribim diye gittim burun akıntısıyla pozitif olduğumu öğrendim o hiç belli olmuyor test yaptırmanız daha faydalı ama bu söylediklerinizde covid belirtisi
ess_ra Babyto-Mom Ben de 30 haftalık hamileyim. Dün gece ateşten uyuyamadım. Dediğiniz gibi bacaklarım tutmuyor. Test yaptırdım sonuç bekliyorum 😔
Mom092 Babyto-Mom 24 haftalikken gecirdim bende canim insallah negatiftir hamileyken zorluyo cunku baya ilaç falanda kullanamiyoruz 😔
Hafizerabia43 Mervensn1 yaa bende 3 gundur burun akintisi bogazlarda sislik var bende gitsemmi acaba girip olmusumdur diye gecistiriyorum
ess_ra Babyto-Mom Büyük ihtimalle benim sonuç da öyle gelecek. Belirtilerimiz aynıymış çünkü 😔 Çok geçmiş olsun canım inşallah hafif atlatırsın. Bebişlerimiz Allah’a emanet..
Mervensn1 Babyto-Mom bol C vitamini bol ıhlamur tüketmiştim ben ağrım olmadı benim pek ama duş iyi geliyor çok geçmiş olsun çabucak atlatın inşallah 🙏
Mervensn1 Hafizerabia43 boğazım da acıyordu benimde grip sandım maalesef öyle olmadı 😔 bi test yaptırsanız fena olmaz bende yanılmıştım ihtimal bile vermemiştim ama inşallah sizin öyle değildir
Hafizerabia43 Mervensn1 tamam canim.bi gideyumde benimde burun akintisi bogazlarim.sismis yutkunamiyorum.birde ustune oksuruk oldu bugun bi test vereyim.bende ihtimal vermiyorum ama ins cikmaz
Babyto-Mom ess_ra Hareketleri çok güzel ama Allah a emanet orda onu büyüten korumayı da elbette bilir canım bol dua edicez🤲🏻🤲🏻❤️