Hamileyim-mutluyum Eylul_53 Geçiyor canım ben 37.haftadayım çok şükür son 23 gün kaldı ama geçiyor merak etme sonra diyorsun ne çabuk geçti asıl son günler hiç geçmiyor 😂
Yigitkeriminannesi Eylul_53 ayy daha varken her gün gün hesaplaması yapmayın geçmez yoksa hamileliginizin tadını çıkarın zaten son gunlere girince ister istemez günleri sayıyorsunuz saydikca da geçmiyor gercektrn :(
Eylul_53 Yigitkeriminannesi ben istesemde çıkaramıyorum ki hep bulantı hep tiksinme hep yatma hali mahfetti beni valla
Kumral5 Benimde 143 200lerdeyken ah basil gecicek diyodum bide mide bulantisindan yatak dosektim ama geciyo sanki cok sukur simdi biraz daha iyiyim