Günaydın güzel anneler 🌼
Bugün 24+5 haftalık olduk teyzelerii ♥️
Bu sabah hamdolsun güzel uyandık 🌼 Aynı şekilde miniğimde öyle.. ☺️
Birşeyi merak ettiğim için post açmak istedim. Yaklaşık belki 1 belki biraz daha fazla saattir karnımda baya oynuyor (Maşallah diyeyim 🧿 )
Acaba bu hıçkırık mı, yoksa yatıyorum diye rahat etti de oynuyor mu ? Siz nasıl hissediyorsunuz Hıçkırık tuttuğunu yada hareket ettiğini ☺️