Mom5444 28+4 ile Haziran sonu Temmuz başı gibi duruyor, normal doğum olursa bize de sürpriz olacak. Göbeğim hissedilir derecede bir anda çıktı, işyerinde utanıyorum gizlemeye çalışıyorum 🙈 22 Li haftalarda kaburga ağrılarım vardı , magnezyum kullanmaya başladım iyi bir markanın çok şükür ki şimdilik ağrım yok. Heyecanımız günden güne artıyor , ilk evladımız kısmetse nasıl bir aile olacağız, anne olmak nasıl bir duygu merak içerisindeyim 🐣💐 30 yaşında iş kadınıyım bu sebeple hayatım çocuğumdan ibaret olsun istemiyorum. O bizim hayatımıza katılsın istiyorum. Fiziki ve ruh halim şimdilik böyle. Herkese sağlıklı doğumlar dilerim