Merhaba 🥰 şuan 30+1 oldum 😍 erken doğum riskim var, olmazsa Haziran bebeğim olcak. En son 28 de 1400 gram di. Bakalım haftaya Perşembe tekrar gitcez kaç gram olmuş olcak. Kıyafetleri yıkandı yerleşti, odası hazır, herşey alındı, sadece puset eksik onu da en geç Mayıs da alırım seçtim zaten. Lohusalik için krem gümüş kapak fln aldım bu hafta bakalım bir eksiğimiz kalmadı,
Bel ağrım bacak ağrım pek olmuyor ama hep yatıyorum zaten Ayağa kalkmak yasak bana. Magnezyum ağrılara iyi geliyor. Son iki hafta da kasilmalarim çoğaldı hissediyorum artık sürekli oluyorum.. Allah’ın iziniyle sağlıkla zamanında gelsin yavrularımız !