Serifedayan canım kesinlikle doktora git gebeliğin başındasın bak ilerlerse erken doğuma sebep veriyor evde geçirmeye çalışma ilaçlı tedavi en güzeli bende son aydayım ve hergün sirkeyle tahretleniyordum ama geçici çözüm ilerleyince doktorum ilaç verdi dünya varmış dedim acayip rahatlattı ve bir günde düzeldi . Erken tanı ve tedavi en güzeli . Doktoruna güven bu konuda .