Edali87 Bebegimmveben benim daha 7 hafta suan noktacik kadardır ama yüzüstü yatamıyorum hemen bi tuhaf hissedip kalkıyorum psikolojik galiba benimki🤣 ama doktor istediğin tarafa yat ilk zamanlar dedi
Masalannesii Bebegimmveben Ben süt asla içemiyorum midem kaldırmıyor o yüzden şurup kullanıyorum doktoruna danış canım ona göre kullanabilirsin şurubu 🌸