Esraismail99 bir şey diyemiyorum. Dediğim gibi benim hiç aklımda böyle bir şey yoktu. Başım aşırı ağrıdı bir akşam tansiyonumu ölçtüm ve 14-9 çıktı. Sadece ödem tansiyonunuz var demek değil tabi. Acile gittim doktor protein kaçağından şüphelendi ve çıktı. 🤷🏼♀️