Minnakbiranne1 çok sevindim. Teşekkür ederim
kivirciginannesi ben 63 ile öğrendim çok şükür şuan 11+3 üm
Ilkayy sağlıkla gelsin inşallah. Lütfen bana da dua et miniğim benle kalsın