Merhaba arkdaşlar, önceki postumda gebelik testi sonucumu paylaştım. Sonra bir tane daha yaptım yine aynısı çıktı. İkinci çizgi çok çok silik. Yarın gidip kan testi vericem. Sormak istediğim şey, gebeliği çok düşük betayla öğrenip sağlıklı ilerleyen var mı acaba?? Ben geçen 224 le öğrendim 2 hafta sonra kese için gidecektim adet oldum. O yüzden çok korkuyorum. Lütfen deneyimlerinizi paylaşır mısınız? Mübarek ayda dua ederseniz çok mutlu olurum. Sevgiyle kalın❤️