Suheyla06 şu an siz uygulamada kaç haftalıksınız tam şalgam olarak görünüyorsunuz ya. Ben şu an şalgam olarak görünüyorum ama 23 haftanın içindeyim. Hangi haftanın içindeyseniz aslında +1 haftanın içine giriliyor ya. Uygulamalarda hep öyle gözüküyor. Onu soruyorum. 🙊