Buketkucuk sessizliginsesi 12. ve 16.haftalarımda %90 ve %99 tahmin yapıldı, detaylı ultrasonun yapıldığı 22.haftada %100 kesinleşti🙈😊
Bebebebe 12 de öğrendik ama bn hala alışverişe başlamadım tam netleşsin ondan sonra inş. bi oğlum var ikicisi kız .
Saziyersin Engzlevlt ah ah cok iyi.anloyorum biz 20. Haftanin içinde ogrendik nazlı oglusum anca o zaman gosterdi
Deletedmom23234 sessizliginsesi 19+3 detaylida öğrenirim diye umut ediyorum bu gidişle zor da bakalım 😅
2fasulyeannesi sessizliginsesi ilk gebeligimde 5 aylıktı öğrendiğimde inşallah bu da o kadar geç gostermez kendini 😁🙈
ReyyanKBektas Ya arkadaşlar ben 23 haftalık oldum hala gözükmüyor ya çocuğuma bir parça bir hazırlayamadan doğacak herhalde 🙈
es_aybala ReyyanKBektas 21. Haftada detaylıya girdim kız gibi dedi hala kesin bi şey söylemedi doktor
sessizliginsesi Deletedmom23234 sağlıkla gelsin ne hissediyorsun peki ben de 14+0 dayım yarin ikili test sonucumu alırken gösterir mi acaba diye düşünüyorum
Mamasbaby Kızlaar bende bu gün kontrole gittim ama doktor ben aslında eminim yine de bir sonraki kontrolü bekleyelim dedim söylemedi sizce ne 🤦🏻♀️🤔