Niyetim sizleri üzmek değil,siz güzel annelerin duasını almak.Sizleri üzdüysem hakkınızı helal edin. Hepinizden Allah razı olsun güzel dileklerimizle, dualarınızla yanımda olduğunuz için inşallah bu zorlu süreci Rabbimin izniyle atlatırım sabah ola hayır ola inşallah 🙏