Gzmankara Ben 33 haftalık hamileyim. Bugün doktor 1700 gr olduğunu çok zayıf ve kilo almadığını söyledi. Kan sulandırıcı ve ciğer geliştirici verdi. Yarın tekrar gideceğim sıkıntı olmazsa iğneleri vurulacağım. Çok endişeliyim. Gelişim geriliği olabilir. Erken alabilirmiş. Böyle bir durum yaşayan var mı aranızda 😔
Zeynep12- Gzmankara ben 37. Haftadayım bebeğim 1700 gr ve doktorum iyi hatta dogumun kolay olur dedi bence endişe etme
e_doga Gzmankara her akşam yatmadan ballı süt ( bal hakiki bal olacak), bolca kaşar bolca lifli meyve yiyin inşallah toparlanır hem bebeğin kilolu olması çok sağlıklı olduğu veya olmadığı anlamına gelmez ki belki genetik olarak minyondur 🤷🏼♀️
132025 Zeynep12- yanlış yazmışsınız kiloyu galiba ben 37de 2880doğurdum yani kıyaslama gibi demiyorum ama 1700se doktorun iyi demesi normal değil
Gzmankara Busehnm sağlıksız birşey yemem. Yumurta ve et muhakkak tüketirim. Sadece muz yiyemiyorum. Bende hemen kabızlık yapıyor. Bağdarım da olduğu için. Çok sıkıntı oluyor.
Betfer Süt falan yumurta yiyin bebeğin kilo alacağı yiyecekler var onları yiyin bence bu bi kaç hafta
Dilbenur-ok12 Yarınki duruma göre ne olur bilemem ama eğer ki hamileliği uzatabildikleri kadar uzatırlar ise bol bol cici bebe muz süt üçlüsünü ayriyeten ceviz badem bal üçlüsünü şiddetle tavsiye ederim benim yavrum onlar sayesinde 3850 doğdu umarım sizin evladınızda da işe yarar 🙏
Didoo9 Eğer erken doğma durumu olmaz ise ara öğün olarak bol bol nesquik gevreği yiyebilirsiniz süt ile ayrıca kaşar peyniri ceviz ve muz bebeğe ekstra kilo aldıran yiyecekler 🙏 inşallah sağ salim zamanında alırsınız beneğinizi kucağınıza 🙏
Gzmankara e_doga ballı sütü deneyeceğim. Çünkü sıkıntı iki hafta önce gittim yine 1700 denildi. Neden böyle oldu anlamıyorum
annesininpirensesi Zeynep12- kilosu az bence 38 haftalik 2.800 dogdu kizim doktorum kilosu cok az demisti zaten sis indi 2.500 kaldi her hafta doktora gittik kilo alana kadar
Nehirb Zeynep12- zeynepcim ben 38+5de 1750gr ile kız bebek dünyaya getirdim gelişim geriliği varmış lütfen doğum yapacağın hastane tam donanımlı olsun ve nöbetçi çocuk doktoru daima bulunsun o kadar önemli ki..
Gzmankara Nehirb gelişim geriliğini nasıl anladı doktor. Nst ve damar hepsine baktı bir sıkıntı yok dedi . Doppler dedi ama çok pahalı geldi yaptıramadım.
Busehnm Gzmankara ballı süt, ceviz, cig badem, kabak çekirdeği, tahin pekmez, kasar peyniri, havuç, mercimek gibi yiyecekleri artırın bir dahaki kontrole kadar, hepsi kilo aldıracak şeyler, nette daha çok alternatif de vardır, belki faydası olur
kucuktosbik27 Gzmankara canım sen protein ağırlıklı beslenmeni arttır hergün kahvaltıda 2 haşlanmış yumurta peynir kaşar biraz tahin pekmez tüket. Ara öğün yap ondada proteinli süt iç pınarın vanilyalı olan çok güzel onu iç yanına çiğ kuru yemiş ye biraz. Öğlen yemeği için sebze yemeği tüket ara öğün yoğurt ve meyve akşam yemeği et tavuk balık yada ıspanak gibi yiyecekler yanına çorba falan akşam 9.30 gibide gene süt yada yoğurt ye. Bir süre böyle beslen sonra kontrole git kilo alımı varmı yok mu bir bak . Ben başından beri diyetisyenle ilerliyorum ben kilo verdiğim halde bebeğim kilo aldı genelde protein ağırlıklı besleniyorum her hafta listemde değişiyordu sen biraz böyle beslen muhakkak bir fark olacaktır seni üzmek istemiyorum ama 33 . Hafta için biraz az kilosu ama toprlanmicak gibide değil oyüzden benim listemdekilere göre tüketmen gereken bebeğe yarayan şeyleri yazdım sana. Kahvaltıda saydıklarımın yanına istediğin şeyleride tüketebilirsin ama protein ağırlıklı olan şeyleri muhakkak tüket ki fark oluşuyormu gör her hafta 200 300 gr alıyorlar artık o artışı yakalayabilirsin inşallah
e_doga Gzmankara deneyin mutlaka bir de gün içinde cicibebeli süt yiyin kaşar gerçekten çooook iyi kilo aldırıyor tam yağlı kaşar yiyin ama marketten almayın hani bu peynirciler varya yöresel ürün satıyorlar ordan hem bal hem kaşar alın. Allah’ın izniyle toparlanır
Nehirb Gzmankara anlamadı. Mekonyumlu doğdu bebek. Aspirasyonundan kaynaklı akciğer kanaması geçirdi 28 gün yoğun bakımda kaldı