Hayırlı akşamlar kızlar ..
daha önce tecrübeli olan anneler sancı nasıl geliyo nasıl anlayabilirm sancı olduğunu ilk gebeliğim doktor bu hafta kontrolde artk gelebilir dedi 37+2 deyim bacaklarımın vajinama yakın olan yerlerinde bazen ağrı bazen baskı oluyo, kızın karnımda toplanıyo ya da kendini geriyo, sağ kasığıma da baskı yapıyo, belime de ağrı geliyo arada bunlar sancı mı?