132025 bende bulantılarım kesilince bebeğime bişey oldu diye kafayı yedim. Göğüslerimde ağrı da kalmadı. He doktora gidişte bi stres oluyorum ama normalmiş. Vücudun hormona alışma süreci kişiden kişiye değişiyormuş. Belirtilerin erken kesilmesi hiç olmaması ve ya uzun sürmesi bebek sağlığı hakkında Bilgi vermiyormuş. Allah korusun bebeğin ölmesi durumunda kesilirmiş ama her belirti yok olanın bebeğine bişey oldu demek değilmiş. YouTube da Kağan Kocatepe belirtilerin kesilmesi videosu var açıp izleyin rahatlayacaksınızdır.