Merhaba kızlar 10+0 haftalığım tam bugün göğüslerim hafif şişmişti bi kaç gün önce indiklerini fark ettim akşamları da mide şişkinliği bulantılarım vardı onlarda azaldı koku hassasiyetim azaldı korkuyorum bişey mi oldu acaba diye cumartesi randevum var sizler ne durumdasınız aynı şekilde olup sağlıklı gebeliği olanlar var mı