kivirciginannesi [silindi] canım benim saol ya. Kadere bak😂 aşırı şaşkınım. Hatta etiketlemesem mi diye düşündüm. Üzülürsün diye. Meğer sende hamileymişsin😂😂 çok mutlu oldum senin adına. Ama ben henüz sevinemiyorum. Bundan önce kimyasal gebeliğim oldu. Korkuyorum 😔
[silindi] kivirciginannesi bende valla baktım baktım üç gündür açık değilsin belki o olursa yazar bana dedim ben yazmadım belki hamile değilse üzülür diye kalp kalbe karşıymış yazdın.☺️ Ama sakın kötü düşünüp kötüyü çağırma eminim çok sağlıklı bir bebiş seni bekliyor.🥰 Sağlıkla huzurla mutlulukla kucağımıza almayı nasip etsin RABBİM.❤️
Umutduru kivirciginannesi Adetinize 5 gün varmiş siljk sekiilde çikmasi çok normal.Adet gununuzde tekrarlayin koyulaşirsa hamilesinizdir.Şimdiden hayirli olsun🌸
papatya56 kivirciginannesi Bende korkuyorum kan pıhtılasmam var testte aldım cesaret edıp yapamıyorum ayın 20 sinde olmam lazım çıkmaz dıye yapmadım
papatya56 Bfduam kasıklarım agrımazdı agrısı bacagıma vuruyo goguslerım bır haftadır agrıyo adet oldugum zaman ıkı gun oncesınden agrırdı bır haftadır goguslerım agrıyo
Bfduam papatya56 erken başlamış ve adette olmayan kasık ağrısı olmuş, inş bebektendir canım. Az kalmış gününe, biraz saha sabir, erkenden çıkmazsa moralini bozma boşuna.
papatya56 Bfduam Sagol canım Insallah vardır beklıcem kendımı cokta umutlandırmıyorum normalde adet oldugum zaman hıc kasıklarım agrımazdı sen hamıle mısın canım
reyhandoymaz kivirciginannesi hızlı testlerden al yap bence canım hem hemen çıkıyor hemde çok küçükse bile gözüküyor benim ki 4 haftalıkken gözüktü
Bfduam papatya56 yok canım değilim, batı bekliyorum. Normalde olmayıp şimdi olan inş miniğin belirtisidir.