İyi akşamlar arkadaşlar. Hepinize hayırlı ramazanlar dilerim. 2.5 yaşında bir kızım var. Kızım 6 aylıkken kimyasal geçirdim. Yaklaşık 6 aydır bebek istiyordk hatta ovulasyon falan denedim olmadı. Bu ay saldım. Akşam bi test yapaym dedim aniden. Reflime henüz beş gün var. Önce sadece benim farkettiğim şekilde silik çıktı şimdi daha farkedilir görünüyor. Sizce var mıdır?
https://resimyukle.io/r/vNVvNbJK4P