Trknavci Gokcecelik bende ebebegin kendi markasından çok memnunum deterjan kokusuda bırakmıyor kalintida kalmıyor .doktorumuz yumusaticiyi asla onermefi hiç kullanmadim
Gokcecelik Trknavci evet bende asla yumuşatıcı kullanmicam yetişkinler için bile çok önerilmeyen bişey ama kendimize kullanıyoruz da bebeğe kullanmam
Zhuldyzay Hazal12 uni baby sivi kullandim, yumşartici kullanmadim, erken diye düşünüyorum 😃 34 tam zamani sonraya biraksan zor olur yorulursun ☺️
ug_fa-3diplomalianne Hazal12 bencede başla ağırlaşınca zor oluyo çünkü canım şimdi de zorlama kendini yavaş yavaş yap
Nymphadoraa Hazal12 33. Haftamdayım yıkadım ütüledim her şeyi. Green clean kullandım kokusu falan güzel. İçeriği de temiz. Carrefour larda satılıyor 🙂