Hazal12 duru granülle yıkadım mis gibi oldu tortu veya kalıntıda bırakmadı o biraz da makineye bağlı içiniz rahat etmezse ikinci durulamayı yaparsınız , yumuşatıcıya gelince kesinlikle kullanmayın derim yetişkinler için bile kullanılması önerilmiyoken bebek için hiç düşünmeyin bile, ağırlaşmadan yapıp bitirmeniz en iyisi yılaması ütüsü derken zorlanmazsınız ben 24.haftam falandı bitirdiğimde 😅