Efsn-28 cehaletinizden utandım.sizin gibiler zaten hoşuna gitmeyen yorumla karşılaşınca hemen konuyu dine ve karşıdakinin dinsizliğine getirir.Doktora da gitmeyin bu arada ne gerek var ,evde tek başınıza doğurun sonuçta kim doğurtuyor onu değil mi gerek yok.